آغاز عملیات ساختمانی مرکز توسعه نوآوری و فناوری خیر محترم مهندس قطب زاده

آغاز عملیات ساختمانی مرکز توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه گیلان توسط خیر ارجمند آقای مهندس قطب زاده

24 06 2020
کد خبر : 3947813
تعداد بازدید : 921

آغاز عملیات ساختمانی مرکز توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه گیلان توسط خیر ارجمند آقای مهندس قطب زاده

عملیات ساختمانی مرکز توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه گیلان با همّت خیر نیک اندیش مهندس غلامحسن قطب‌زاده آغاز شد.

مرکز توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه گیلان، در راستای گسترش فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان در استان گیلان و  با هدف فراهم‌سازی مکانی برای تحقق ایده‌های دانش‌آموختگان دانشگاه گیلان با همت ستودنی خیر ارجمند و کارآفرین موفق آقای مهندس غلامحسن قطب‌زاده به منظور همکاری مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های متقاضی، بنا می‌شود.

مهندس غلامحسن قطب‌زاده از خیرین نام‌آور گیلانی است که پیش از این در بسیاری از امور خیرخواهانه از جمله مدرسه سازی، ساخت مراکز درمانی و ... فعالیت داشته است. وی انگیزه اصلی خود از احداث این مرکز را ترویج فرهنگ کارآفرینی مبتنی بر فناوری، جذب و حمایت متخصصین و مخترعین و فراهم نمودن زمینه برای کارآموزی دانشجویان در دوران تحصیل اعلام داشت.

ساختمان مرکز توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه گیلان در مجتمع دانشگاه، روبروی دانشکده کشاورزی به مساحت حدود 2170 متر مربع و در دو طبقه در دست احداث است.

تجاری سازی و ارتقاء فناوری بومی، تولید و توسعه فناوری، حمایت از کارآفرینان فناور، جذب سرمایه گذاران، همکاری با سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی، ارائه آموزش های عمومی و تخصصی در حوزه مدیریت و توسعه فناوری و نیز همراهی و همراستایی با طرح‌های ملی و سند چشم انداز کشور از جمله مهمترین اهداف تاسیس چنین مراکزی است.

خبر مراسم کلنگ زنی مرکز توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه گیلان در تاریخ 21 خرداد 1398

آدرس کوتاه :        
https://guilan.ac.ir/article/2683591   


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.