انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد خیرین دانشگاه گیلان و بانک قرض الحسنه مهر ایران

08 11 2020
کد خبر : 3947692
تعداد بازدید : 1187

در راستای گسترش فعالیت های بنیاد خیرین دانشگاه گیلان و به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای دانشجویان نیازمند دانشگاه، تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد خیرین دانشگاه گیلان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران(مدیریت شعب استان گیلان) منعقد شد.

جلسه‌ مشترک بنیاد خیرین دانشگاه گیلان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (مدیریت شعب استان گیلان)، روز یکشنبه مورخ 18 آبان 1399 با حضور برخی از از خیرین برجسته دانشگاه، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بنیاد خیرین و تعدادی از همکاران فعال در امور نیکوکاری دانشگاه از جمله هیات مدیره صندوق یاران و صندوق ارغوان در دفتر شورای ریاست دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا درباره مشکلات متعدد معیشتی و آموزشی دانشجویان دانشگاه گیلان به ویژه در دوره بعد از همه‌گیری ویروس کرونا و راه های مختلف کمک به این دسته از دانشجویان برای حل مشکلاتشان، بحث و تبادل نظر به عمل آمد و عنوان گردید که در حال حاضر بنیاد خیرین دانشگاه گیلان، با همراهی نیکوکاران ارجمند، اقدام به پرداخت وام بلاعوض با عنوان وام شرافتی و وام قرض‌الحسنه پنجاه (50) میلیون ریالی بدون بهره به این قبیل از دانشجویان نیازمند، می نماید. وام‌های قرض‌الحسنه توسط بانک قر‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود و مبالغ و تعداد این وام‌ها از محل اعتبار کمک‌های خیرین ارجمند تأمین می‌گردد.

در این جلسه، تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد خیرین دانشگاه گیلان و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رسید. بر اساس این تفاهمنامه مقرر گردید که سقف این وام ها افزایش یابد و مراحل اداری دریافت این وام از قبیل تشکیل پرونده، تهیه ضامن و ... تسهیل شود. همچنین به دانشجویانی که از طرف بنیاد خیرین معرفی شوند بدون سپرده‌ تا سقف دویست (200) میلیون ریال کالا کارت برای خرید کالاهای مورد نیاز پرداخت شود.

 

متن تفاهمنامه


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.