تقدیر به پاس همراهی خیرین بزرگوار

18 10 2020
کد خبر : 3947798
تعداد بازدید : 968

 

به اطلاع سروران و همراهان همیشگی می رساند طبق فراخوانی که اول مهرماه سال1399 مبنی بر کمک رسانی به برخی از دانشجویان نیازمند جهت تامین تجهیزات مورد نیاز در آموزش های مجازی صورت پذیرفت، تعدادی از خیرین همچون گذشته ما را در تحقق این هدف یاری نمودند.
باعث افتخاراست بعداز فراخوان افراد دیگری نیز به خانواده بزرگ خیرین پیوسته ودر این امر خدا پسندانه ما را یاری نمودند تا بتوانیم بخشی از مشغله فکری این دانشجویان عزیز را بر طرف نمائیم.
لذا بنیاد خیرین دانشگاه گیلان بر خود لازم میداند ازهمراهی آقایان حاج حسین محمدی ، مهندس غلامحسن قطب زاده، دکتر محمد کاظم یوسف پور، دکتر مجتبی احمدوند، دکتر محمد ابراهیم گوهریان، مهندس رضا میررازقی، مهندس مهرداد میررازقی، مهندس ابراهیم بخشنده، مهندس محمود حمزه پور حقیقی، حاج مهدی کیانی فرد و خانم ها سیمین موقر، سیمین صدقیانی و بسیاری ازعزیزانی که بنا به درخواست خودشان از ذکر اسامی آنها خودداری نموده ایم؛ مراتب سپاسگزاری خود را به یکایک سروران ارجمند تقدیم نماید.
قابل ذکر است مبالغ جمع آوری شده از محل کمک های خیرین گرامی در راستای وام بلاعوض و وام قرض الحسنه ی بدون بهره به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می گردد.

 


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.