پیام تسلیت به مناسبت درگذشت خیر ارجمند حاج حسین محمدی

03 01 2023
کد خبر : 3947186
تعداد بازدید : 1341

 

پیام تسلیت بنیاد خیّرین دانشگاه گیلان

به مناسبت درگذشت خیّر ارجمند زنده یاد «حاج حسین محمّدی»

باسمه تعالی

« إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون»

براین رواق زبرجد، نوشته‌اند به زر      که جز نکوییِ اهل کرم، نخواهد ماند

با نهایت تأثّر و با قلبی مالامال از غم و اندوه، درگذشت خیّر ارجمند زنده یاد «حاج حسین محمّدی»(عضو محترم هیأت مدیرۀ بنیاد خیّرین دانشگاه گیلان) را خدمت خانواده محترم ایشان، جامعه تعلیم و تربیت کشور، خانواده بزرگ حامیان آموزش عالی کشور و به ویژه خیّرین دانشگاه گیلان، تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه‌ الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت می‌نماییم.

     نهادهای تعلیم و تربیت کشور و حامیان دانشگاه گیلان، سوگوار مردی بزرگ است که عمر گرانبهای خود را در راه خدمت به آموزشِ فرزندان این سرزمین، صرف نمود و دست آوردهای ارزشمندی را درحوزه جامعه علمی کشور به یادگار گذاشت. این مرد بزرگ و با انگیزه، عمر پربرکت خود را در راه خدمت و خیر رسانی گذراند .او با اینکه مسن‌ترین عضو هیأت مدیرۀ بنیاد خیّرین دانشگاه گیلان بود، امّا با دلی جوان و امیدوار حتّی تا آخرین روزهای زندگیش با علاقه و انگیزه‌ای وصف ناشدنی، در زمینه جلب و جذب خیّرین گام بر می‌داشت و با حضور باصلابت و پرمحبّتش، مایۀ دلگرمی و رونق گردهمایی‌های خیّرین دانشگاه گیلان بود. 

     این انسان شریف، با نیکنامی زیست و با سرافرازی به سوی جاودانگی، پرواز نمود. اگرچه بابت از دست دادن ایشان، غمگین و آزرده خاطر هستیم؛ امّا ایمان داریم که او به واسطه صدقه‌های جاریه‌ای که از پیش برای خود فرستاده است؛ بر سفره رحمت و عنایت الهی میهمان و متنعّم خواهد بود .
خدایش جامه غفران فرو پوشاند و در سرای ابد با موحدان واقعی خویش، هم سفره وهم داستان گرداند.

روحش شاد و یادش گرامی

بنیاد خیرّین دانشگاه گیلان

 

 


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.